CENNIK  USŁUG  ART-MOTO
W sezonie 2016/2017 usługi montażu opon motocyklowych dla ART-MOTO świadczy firma „Montażownia”


PRZY ZAKUPIE NASZYCH OPON

Wymiana i wyważenie koła ze zdjęciem
z motocykla typu sport   30 zł

Wymiana i wyważenie koła ze zdjęciem
z motocykla typu chopper/cruiser   35 zł

Wymiana i wyważenie koła ze zdjęciem
z motocykla typu enduro/cross (opona dętkowa)  35 zł

Wymiana i wyważenie koła ze zdjęciem
z motocykla typu enduro (opona bezdętkowa)  30 zł

Wymiana i wyważenie koła od skutera:
- przód  20 zł (z demontażem) 10 zł (samo koło)
- tył  30 zł (z demontażem) 10 zł (samo koło)

Wymiana i wyważenie zdemontowanego koła typu sport:
- ze zdjęciem opony z felgi 20 zł
- sama felga 15 zł

Wymiana i wyważenie zdemontowanego koła z dętką
(chopper, cross, enduro):
- ze zdjęciem opony z felgi  20 zł
- sama felga  15 zł

Wymiana dętki = koszt wymiany opony

Przy każdej usłudze ciężarki i wentyl gratis!!!
   Bezpieczny wentyl metalowy (powyżej 180km/h): 15zł / sztuka


 W  PRZYPADKU  PRZYJAZDU  Z  WŁASNĄ  OPONĄ

Motocykle sportowe i turystyczne:

                          Z demontażem z motocykla / bez demontażu                          


Wymiana opony + wyważenie koła 60 / 30 zł
Wyważenie koła przód 40 / 20 zł
Wyważenie koła tył 40 / 20 zł

Motocykle typu Chopper / Cruiser:

Z demontażem z motocykla / bez demontażu

Wymiana opony + wyważenie koła 80 / 40 zł
Wymiana opony + wyważenie koła 90 zł
(przy konieczności demontażu tłumika)
Wymiana opony + wyważenie koła 120 zł
(przy konieczności demontażu tłumika i wału kardana)
Wymiana opony + wyważenie koła 120 zł
(przy konieczności demontażu dwóch tłumików)
Wymiana opony + wyważenie koła 130 zł
(przy konieczności demontażu dwóch tłumików i wału kardana)

Motocykle typu Enduro / Cross:

Z demontażem z motocykla / bez demontażu

Wymiana i wyważenie koła 60 / 35 zł
Wymiana i wyważenie koła w motocyklu (opona bezdętkowa) 60 / 30 zł
Wymiana dętki = koszt wymiany opony

Przy każdej usłudze ciężarki i wentyl gratis!!!
Bezpieczny wentyl metalowy (powyżej 180km/h): 15 zł / sztuka

Inne  usługi  (ceny z demontażem opon z motocykla / bez demontażu)

Naprawa opony + wyważenie koła w motocyklu typu sport   110 / 80 zł
Naprawa tylnej opony bezdętkowej w motocyklu chopper / cruiser  120 / 90 zł
Wyważenie  zdemontowanego koła typu sport / chopper / cruiser  20 zł
Wyważenie  zdemontowanego koła typu enduro / cross  20 zł
Wyważenie  zdemontowanego koła do skutera  10 zł

www.art-moto.com.pl

Tel. 604 064 735

Przy każdej usłudze ciężarki i wentyl gratis!!!
Bezpieczny wentyl metalowy (powyżej 180km/h): 15 zł / sztuka




Wszystkie nasze usługi charakteryzuje najwyższa jakość.

Gwarantuje ją nie tylko doświadczenie naszych pracowników, ale także najlepsze maszyny montażowe. W przypadku branży motocyklowej są to bez wątpienia urządzenia firmy HOFMANN.  
Firma ta, jako jedna z nielicznych, wyprodukowała maszynę montażową, przeznaczoną tylko i wyłącznie dla zakładania opon motocyklowych. Daje to gwarancję najlepszego montażu.

Oprócz maszyny montażowej, posiadamy także urządzenie do sprawdzania opony pod kątem ewentualnych uszkodzeń, co jest szczególnie ważne, jeśli klient życzy sobie założyć oponę używaną. Po jej sprawdzeniu mamy obraz, jak ta opona zachowywać się będzie już na feldze, można sprawdzić jej szczelność pod ciśnieniem, jakie później zostanie w nią wtłoczone. Daje to gwarancje bezpieczeństwa naszych klientów, które zawsze jest dla na priorytetem.

Coton

Specjalnie dla nas firma COTON zaprojektowała i wykonała specjalistyczne urządzenie do sprawdzania opon motocyklowych. Od sprawdzarki samochodowej różni się ona przede wszystkim szerokością, ale także ciśnieniem, pod którym sprawdzana jest opona. Na chwilę obecną jesteśmy jedynym posiadaczem tego urządzenia.

Sprawdzarka daje możliwość dokładnego przetestowania każdej opony o rozmiarze felgi od 10 do 19 cali. Sprawdzenia dokonywać można pod ciśnieniem pięciu barów, co daje absolutną pewność, że testowana opona wytrzyma w warunkach drogowych (normalnie ciśnienie pompowane w oponę jest o wiele niższe, nie przekracza z reguły 3 barów). Sprawdzana opona jest również każdorazowo zanurzana w wodzie, co pozwala nam jeszcze dokładniej sprawdzić, czy opona nie jest pęknięta lub przebita. Wyraźnie widoczne są również inne wady, takie jak np. uszkodzenia barku opony, czyli tzw. wybrzuszenia. Oprócz tego, za pomocą maszyny można także sprawdzić, czy kord nie jest skrzywiony, oraz  dokonać sprawdzenia karkasu do bieżnikowania (czyli korpusu opony składającego się ze specjalnie ułożonego splotu linek stalowych, oblanego warstwami odpowiednio dobranej gumy).

Taka kompleksowa kontrola jest u nas priorytetem, jeśli kupują Państwo opony u nas. Jeśli opona nie pochodzi od nas, a z innego źródła, tym bardziej sprawdzamy ją jeszcze dokładniej!!! Każdy, kto do nas zajrzy, może sprawdzić swoją oponę, aby mieć pewność, że będzie ona takiej jakości, jakiej się po niej oczekuje.